ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
კი
|
არა
|
აქტიურად ვიყავი ჩარტულიჯგუფის მუშაობაში
| ||
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს
| ||
ჩემი მოსაზრება იყომნიშვნელოვანი
| ||
ჯგუფის პრეზენტაცია იყოორიგინალური და შეესაბამებოდამოთხოვნას
| ||
ვიცავდი თუ არა წერისსტრატეგიებს
|
კითხვის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
კითხვის
ტექნიკის
ფლობის
უნარი
|
ვერ
ამოიცნობს
სიტყვებს, მნიშვნელოვან
იმფორმაციას
|
იშვიათად ამოიცნობს სიტყვებს,
მნიშვნელოვან
იმფორმაციას
|
ხშიარად
ამოიცნობს
სიტყვებს,
მნიშვნ.
იმფორმაციას
|
მცირე ხარვეზებით
ამოიცნობს
სიტყვებს,
მნიშვნ.
ომფორმაციას
|
ყოველთვის
ამოიცნობს
სიტყვებს,
მნიშვნელოვან
იმფორმაციას
|
ენობრივ-
გრამატიკული
უნარი
|
ვერ ამოიცნობს ენობრივ გრამატიკულ ერთეულებს
|
იშვიათად ამოიცნობს
ენობრივ
გრამატიკულ
ერთეულებს
|
ხშირად
ამოიცნობს
ენობრივ
გრამატიკულ
ერთეულებს
|
მცირე
ხარვეზებით
ამოიცნობს ენობრივ
გრამატიკულ
ერთეულებს
|
ყოველთვის
ამოიცნობს
ენობრივ
გრამატიკულ
ერთეულებს
|
თანამშრომ-
ლობის
უნარი
|
ვერ თანა
მშრომლობს
ჯგუფის წევრებთან
|
იშვიათად
თანამშრომ
ლობს ჯგუფის
წევრებთან
|
ხშირად
თანამშრომ
ლობს
ჯგუფის
წევრებთან
|
თითქმის
ყოველთვის
თანამშრომ
ლობს
ჯგუფის
წევრებთან
|
ყოველთვის
თანამშრომ
ლობს
ჯგუფის
წევრებთან
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий