|
კრიტერიუმი
|
მაღალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
|
კითხვისა და
ზეპირმეტყველების უნარი
|
მოსწავლე
კითხულობს გამართულად და ახერხებს შინაარსის აღქმა გაგებას. დამოუკიდებლად
შეუძლია მარტივი დიალოგების წარმოება
|
მოსწავლე
ახერხებს კითხვას, თუმცა უშვებს შეცდომებს. თარგმნისას უჭირს ლოგიკური
კავშირების დადგენა. დამოუკიდებლად ვერ აწარმოებს დიალოგებს. საუბრისას აქვს
პაუზები.
|
მოსწავლეს უჭირს
კითხვა და შინაარსის აღქმა-გაგება. აგრეთვე უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა და
შემოიფარგლება რამდენიმე სიტყვით.
|
|
აქტივობობებში
აქტიური ჩართულობა
|
მოსწავლე
აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში. დამოუკიდებლად
მართავს რესურსებს და იგებს დავალებების ინსტრუქციას.
|
მოსწავლე
აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით
განმარტებებს. უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა.
|
მოსწავლეს ძალინ
უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა. გამუდმებით ითხოვს
დახმარებას.
|
|
სავარჯიშოებზე
მუშაობა
|
მოსწავლე
დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს როგორც ლექსიკურ,
ისე გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
|
მოსწავლეს
დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე მუშაობა, თუმცა ახერხებს გამოიყენოს საჭირო
რესურსები და თავი გაართვას დავალებებს.
|
მოსწავლეს
ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.
|
суббота, 11 марта 2017 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий