суббота, 11 марта 2017 г.

შეფასების რუბრიკა




კრიტერიუმი

მაღალი

საშუალო

საშუალოზე დაბალი


კითხვისა და ზეპირმეტყველების უნარი
მოსწავლე კითხულობს გამართულად და ახერხებს შინაარსის აღქმა გაგებას. დამოუკიდებლად შეუძლია მარტივი დიალოგების წარმოება
მოსწავლე ახერხებს კითხვას, თუმცა უშვებს შეცდომებს. თარგმნისას უჭირს ლოგიკური კავშირების დადგენა. დამოუკიდებლად ვერ აწარმოებს დიალოგებს. საუბრისას აქვს პაუზები.
მოსწავლეს უჭირს კითხვა და შინაარსის აღქმა-გაგება. აგრეთვე უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა და შემოიფარგლება რამდენიმე სიტყვით.


აქტივობობებში აქტიური ჩართულობა
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში და ხალისით მონაწილეობს მათში. დამოუკიდებლად მართავს რესურსებს და იგებს დავალებების ინსტრუქციას.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული აქტივობებში, თუმცა საჭიროებს დახმარებას და დამატებით განმარტებებს. უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა.
მოსწავლეს ძალინ უჭირს აქტივობებში ჩართვა და დამოუკიდებლად მუშაობა. გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.


სავარჯიშოებზე მუშაობა
მოსწავლე დამოუკიდებლად მუშაობს სავარჯიშოებზე და თავს კარგად ართმევს როგორც ლექსიკურ, ისე გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
მოსწავლეს დამოუკიდებლად უჭირს სავარჯიშოებზე მუშაობა, თუმცა ახერხებს გამოიყენოს საჭირო რესურსები და თავი გაართვას დავალებებს.
მოსწავლეს ძალიან უჭირს დამოუკიდებლად მუშაობა სავარჯიშოებზე და გამუდმებით ითხოვს დახმარებას.



Комментариев нет:

Отправить комментарий