|
გაკვეთილის თემა
|
A fantastic shop
|
|
მოსწავლის სახელი , გვარი
|
ნელი გაბრიელიძე
|
|
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
|
ქალაქი/სკოლა/კლასი
|
ქ.რუსთავის მე-9 საჯარო
სკოლის II კლასი
|
|
საფეხური
|
II
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
23
|
|
სსსმ. პირთა რაოდენობა
|
არ არიან
|
|
გაკვეთილის მიზანი
|
გაკვეთილის მიზანია : ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება.კითხვის ,მოსმენის და მეტყველების უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
|
(მიმართულება
: მოსმენა)
უცხ.დ
II
. 1. მოსწავლეს შეუძლია
მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯშოს მარტივი
ინსტრუქციის გაგება.
·
სათანადოთ
რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე
·
ასრულებს
მასწავლებლის ინსტრუქციას
უცხ.დ.2
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის ილუსტრირებული დიალოგის
გაგება
·
ამოიცნობს
სასაუბრო თემას
·
ამოიცნობს თანამოსაუბრეებს
(მიმართულება
: ლაპარაკი )
უცხ.დII.
11 . მოსწავლეს შეუძლია
მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
·
სვამს / პასუხებს კითხვებს
(მიმართულება:კითხვა)
უცხ.დ.II. 5. მოსწავლეს შეუძლია
ილუსტრირებული ტექსტების გაგება
და მათში ინფორმაციის
მოძიება.
·
ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით
ასრულებს კონკრეტულ ქმედებას.
(მიმართულება სწავლის სწავლა )
უცხ.დ.
II
. 18 . მოსწავლე აქტიურადაა
ჩაბმული სასწავლო პროცესში
.
·
ხალისით მონაწილეობს აქტივობებში
·
ავსებს თვითშეფასების სქემას.
|
|
თანმიმდევრობა , აქტივობა
და დრო
|
A ფაზა
აქტივობა 1
საორგანიზაციო საკითხები -1
წთ. ( ბავშვებს მივესალმები , ვთხოვ რომ დაიკავონ ადგილები
და ამოვიკითხავ სიას )
აქტივობა 2
1.Warming
up
განწყობის შესაქმნელად ვამღერებ ბავშვებს.ბავშვები მღერიან სიმღერას
„Swing high,swing low“.3წთ.
აქტივობა3
პოსტერის საშუალებით ბავშვებს
ვუსვამ კითხვებს.
კითხვა - პასუხი -2 წთ.
აქტივობა4
ბარათების საშუალებით წარმოვთქვამ ახალ სიტყვებს და ბავშვები იმეორებენ.3წთ.
B ფაზა
აქტივობა 1
მოსწავლეებს ვასმენინებ აუდიო ჩანაწერს.მოსწავლეები უსმენენ ჩანაწერს
და თან ტექსტს აყოლებენ თვალს.7წთ.
აქტივობა2
მოსწავლეები მეორეთ ისმენენ
ჩანაწერს და იმეორებენ
ტექსტს.7წ.
აქტივობა3
მოსწავლეები წყვილებში კითხულობენ
ტექსტს.7წთ.
აქტივობა4
ბუკის საშუალებით მოსწავლეები
ინდივიდუალურად ასრულებენ სავარჯოს.ისინი სურათებს უკავშირებენ სიტყვებს.10წთ.
C
ფაზა
·
მოსწავლეებს დავურიგებ თვითშეფასების ფურცელს,რომ საკუთარი
თავი შეაფასონ.3წთ.
·
საშინაო დავალების მიცემა:2წთ.
English World2,გვერდები50-51 ტექსტი კითხვით და თარგმნით.
|
|
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეები სხვადასხვა კრიტერიუმებით შეფასდებიან:
·
გაკვეთილზე ჩართულობა
·
კითხვის ტექნიკის ხარისხი
·
ბუქში სავარჯისოს შესრულება
·
ინდივიდუალური მუშაობა
|
|
საკლასო მენეჯმენტი
რესურსები
|
სახელმძღვანელო :
Macmillan English World 2 ;
ნოუთბუქი ; ბუქი,პოსტერი4CD1tracks45,46 flashcards
|
|
შეფასება
|
განმავითარებელი
( სიტყვიერი კომენტარი ,
რჩევა -დარიგება) .
თვითშეფასება ( მოსწავლეებს
დავურიგებ თვითშეფასების ფურცელს , რომ საკუთარი
თავი შეაფასონ ) .
|
суббота, 11 марта 2017 г.
გაკვეთილის გეგმა II კლასი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий