|
გაკვეთილის
თემა
|
Water Birds
|
|
მოსწავლის
სახელი , გვარი
|
ნელი გაბრიელიძე
|
|
საგანი
|
ინგლისური
ენა
|
|
ქალაქი/სკოლა/კლასი
|
ქ.რუსთავის
მე-9 საჯარო სკოლის
IV კლასი
|
|
საფეხური
|
IV
|
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
16
|
|
სსსმ. პირთა
რაოდენობა
|
არ არიან
|
|
გაკვეთილის
მიზანი
|
გაკვეთილის მიზანია : მოსწავლეებისათვის ცნობილ
წყლის ფრინველებზე ( პინგვინი , გედი
, ბატი ) უფრო ვრცელი
ინფორმაციის მიწოდება ; წაკითხული
თემიდან გამომდინარე უნდა
შეძლონ სავარჯიშოების შესრულება ,
რაც მათ შესწავლილი
მასალის უკეთ გააზრებაში
და ცოდნის განმტკიცებაში დაეხმარებათ ; სხარტი
აზროვნების განვითარება ; ჯგუფური მუშაობის
უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
|
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით განსაზღვრული
მისაღწევი
შედეგი /
ინდიკატორები
|
(მიმართულება
: მოსმენა)
უცხ.დ
IV. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და ავარჯშოს მარტივი
ინსტრუქციის გაგება.
·
სათანადოთ რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციას
(მიმართულება :
ლაპარაკი )
უცხ.დ. IV
. 11 . მოსწავლეს შეუძლია
მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
·
სვამს / პასუხებს კითხვებს
(მიმართულება : კითხვა )
უხც.დ .
IV . 7 . მოსწავლეს შეუძლია
კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
·
კონკრეტული ინფორმაციის
მოძიების მიზნით მთლიანობაში
აკვირდება ტექსტს , მის სიტყვიერ
და არა სიტყვიერ
მაორგანიზებელ ელემენტებს.
უცხ.დ. IV.
5. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების
გაგება და მათში
ინფორმაციის მოძიება.
·
ტექსტში მოცემულ
ინფორმაციაზე დაყრდნობით ასრულებს
კონკრეტულ ქმედებას.
(მიმართულება
სწავლის სწავლა )
უცხ.დ. IV
. 18 . მოსწავლე აქტიურადაა
ჩაბმული სასწავლო პროცესში
.
·
ხალისით მონაწილეობს
აქტივობებში
·
ავსებს თვითშეფასების სქემას.
|
|
თანმიმდევრობა , აქტივობა
და დრო
|
A ფაზა
აქტივობა
1
საორგანიზაციო
საკითხები -3 წთ. ( ბავშვებს მივესალმები , ვთხოვ რომ დაიკავონ ადგილები
და ამოვიკითხავ სიას )
აქტივობა
2
კითხვა -
პასუხი -5 წთ.
წინარე ცოდნის შეფასებისათვის ვუსვამ
კითხვებს ტექსტთან დაკავშირებით და კითხვების საშუალებით
განვიხილავთ .
აქტივობა
3
გონებრივი
იერიში 3 წთ.
B ფაზა
აქტივობა
1
პრეზენტაციის
ჩვენება - 17 წთ.
Power
Point - ის დახმარებით მოსწავლეებს
ვუხსნი ახალ მასალას
და უკვე ინფორმირებულნი ასრულებენ
კონკრეტულ სავარჯიშოებს:
1 . Choose the
correct word
a) The Emperor
/ The blue penguin is
the tallest .
b) The Blue
penguin is 110 cm /
40 cm .
c) The Blue
penguins live in
China / New Zealand.
d) An
Emperor penguin can
dive down 5.65 / 565 m.
An Emperor
penguin can stay underwater 20 hours /
20 minutes .
2. True
or False
a) Swans live on
rivers and small
lakes .
True / False
b) Swans are
yellow but sometimes
they have green heads
and necks.
True / False
c) They build a
nest from grass and
small brunches.
True / False
d) The mother swan
lays 4-7 eggs.
True / False
e) A baby
swan is cygnet.
It is green .
True / False
აქტივობა 2
ჯგუფური მუშაობა 10
წთ.
კლასს ვყოფ
3 ჯგუფად, თითოეულ
ჯგუფს ყავს კაპიტანი
რომელიც ბოლოს შესრულებულ
დავალებას გააჟღერებს . თითოეულ
გუნდს ვურიგებ ტექსტს
უკვე ახსნილ თემაზე
, რომელშიც არის
გამოტოვილი სიტყვები და შინაარსიდან გამომდინარე
უნდა შეავსონ.
C ფაზა
·
მოსწავლეებს დავურიგებ თვითშეფასების ფურცელს
,რომ საკუთარი თავი
შეაფასონ -5წთ.
·
საშინაო დავალების მიცემა -2
წთ.
English
World 4 , გვერდები : 38,39 . თემაში მოცემული
წყლის ფრინველებიდან მათთვის
სასურველი ფრინველის არჩევა
და არჩეულ ფრინველზე
მოცემული ტექსტის მოყოლა , ასევე
იმავე წიგნში გვ. 40
პირველი სავარჯიშოს შესრულება.
|
|
შეფასების
საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეები
სხვადასხვა კრიტერიუმებით შეფასდებიან:
·
გაკვეთილზე ჩართულობა
·
კითხვის ტექნიკის
ხარისხი
·
ლექსიკურ სავარჯიშოებზე მუშაობა
·
ჯგუფური მუშაობის
უნარი
|
|
საკლასო მენეჯმენტი
რესურსები
|
სახელმძღვანელო : Macmillan
English World 4 ; ნოუთბუქი ;
პროექტორი , პლაკატი .
|
|
შეფასება
|
განმავითარებელი ( სიტყვიერი კომენტარი ,
რჩევა -დარიგება) .
თვითშეფასება ( მოსწავლეებს
დავურიგებ თვითშეფასების ფურცელს , რომ საკუთარი
თავი შეაფასონ ) .
|
суббота, 11 марта 2017 г.
გაკვეთილის გეგმა IV კლასი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий