суббота, 11 марта 2017 г.

გაკვეთილის გეგმა IV კლასი


გაკვეთილის  თემა

Water  Birds

მოსწავლის  სახელი , გვარი

ნელი  გაბრიელიძე

საგანი

ინგლისური  ენა


ქალაქი/სკოლა/კლასი


ქ.რუსთავის  მე-9  საჯარო  სკოლის  IV  კლასი

საფეხური


IV

მოსწავლეთა  რაოდენობა

16

სსსმ. პირთა  რაოდენობა


არ  არიან

გაკვეთილის  მიზანი

გაკვეთილის  მიზანია : მოსწავლეებისათვის  ცნობილ  წყლის  ფრინველებზე ( პინგვინი , გედი , ბატი )  უფრო  ვრცელი  ინფორმაციის  მიწოდება ;  წაკითხული  თემიდან  გამომდინარე  უნდა  შეძლონ  სავარჯიშოების  შესრულება ,  რაც  მათ  შესწავლილი  მასალის  უკეთ  გააზრებაში  და  ცოდნის  განმტკიცებაში  დაეხმარებათ ;  სხარტი   აზროვნების  განვითარება ; ჯგუფური  მუშაობის  უნარ-ჩვევების  განვითარება.

ეროვნული  სასწავლო
გეგმით  განსაზღვრული
მისაღწევი  შედეგი /
ინდიკატორები

(მიმართულება :  მოსმენა)
 უცხ.დ  IV. 1.  მოსწავლეს  შეუძლია  მასწავლებლის  მითითებებისა  და  ავარჯშოს  მარტივი  ინსტრუქციის  გაგება.
·             სათანადოთ  რეაგირებს  მასწავლებლის  მითითებებზე
·             ასრულებს  მასწავლებლის  ინსტრუქციას
(მიმართულება :  ლაპარაკი )
უცხ.დ. IV . 11 .  მოსწავლეს  შეუძლია  მარტივ  ინტერაქციაში მონაწილეობა.
·             სვამს / პასუხებს  კითხვებს
(მიმართულება : კითხვა )
უხც.დ . IV . 7 .  მოსწავლეს  შეუძლია  კითხვის  სტრატეგიების გამოყენება.
·          კონკრეტული  ინფორმაციის  მოძიების  მიზნით  მთლიანობაში  აკვირდება  ტექსტს , მის  სიტყვიერ  და  არა  სიტყვიერ  მაორგანიზებელ  ელემენტებს.
უცხ.დ. IV. 5. მოსწავლეს  შეუძლია  ილუსტრირებული  ტექსტების  გაგება  და  მათში  ინფორმაციის  მოძიება.
·        ტექსტში  მოცემულ  ინფორმაციაზე  დაყრდნობით  ასრულებს  კონკრეტულ  ქმედებას.
(მიმართულება   სწავლის სწავლა )
უცხ.დ. IV . 18 .  მოსწავლე  აქტიურადაა  ჩაბმული  სასწავლო  პროცესში  .
·        ხალისით  მონაწილეობს  აქტივობებში
·        ავსებს  თვითშეფასების  სქემას.

თანმიმდევრობა , აქტივობა
და  დრო

                                           
                                            ფაზა
აქტივობა 1  
საორგანიზაციო  საკითხები -3 წთ. (  ბავშვებს  მივესალმები , ვთხოვ  რომ  დაიკავონ  ადგილები  და  ამოვიკითხავ  სიას )
აქტივობა 2
კითხვა  - პასუხი -5 წთ.
წინარე  ცოდნის  შეფასებისათვის  ვუსვამ  კითხვებს  ტექსტთან  დაკავშირებით  და  კითხვების  საშუალებით  განვიხილავთ  .
აქტივობა 3
გონებრივი  იერიში 3  წთ.
      
                                               B ფაზა
აქტივობა 1
პრეზენტაციის  ჩვენება -  17 წთ.
Power  Point - ის  დახმარებით  მოსწავლეებს  ვუხსნი  ახალ  მასალას  და  უკვე  ინფორმირებულნი  ასრულებენ  კონკრეტულ  სავარჯიშოებს:
     1 . Choose  the  correct  word
a)       The  Emperor   / The  blue penguin  is  the  tallest .
b)    The   Blue  penguin is  110  cm /  40 cm .
c)     The  Blue  penguins  live  in  China  / New  Zealand.
d)     An  Emperor  penguin  can  dive  down  5.65 / 565 m.
       An  Emperor  penguin can  stay  underwater 20  hours /  20  minutes .
       2. True  or  False
a) Swans  live  on  rivers   and  small  lakes .
      True / False
b)  Swans  are  yellow  but  sometimes  they  have green  heads  and  necks.
      True  / False
c) They  build  a  nest  from grass  and  small  brunches.
      True / False
d) The  mother  swan  lays  4-7  eggs.
     True / False
 e) A  baby  swan  is  cygnet.  It  is   green .
     True / False
  აქტივობა 2
ჯგუფური  მუშაობა 10  წთ.
კლასს  ვყოფ  3  ჯგუფად,  თითოეულ  ჯგუფს  ყავს  კაპიტანი  რომელიც  ბოლოს  შესრულებულ  დავალებას  გააჟღერებს .  თითოეულ  გუნდს  ვურიგებ  ტექსტს  უკვე  ახსნილ  თემაზე  ,  რომელშიც  არის  გამოტოვილი  სიტყვები  და  შინაარსიდან  გამომდინარე  უნდა  შეავსონ.
                                                C  ფაზა
·        მოსწავლეებს  დავურიგებ  თვითშეფასების  ფურცელს  ,რომ  საკუთარი  თავი  შეაფასონ  -5წთ.
·        საშინაო  დავალების  მიცემა -2  წთ.
English  World  4 , გვერდები :  38,39 .  თემაში  მოცემული  წყლის  ფრინველებიდან   მათთვის   სასურველი  ფრინველის  არჩევა  და  არჩეულ  ფრინველზე  მოცემული  ტექსტის მოყოლა ,  ასევე  იმავე  წიგნში  გვ. 40  პირველი  სავარჯიშოს  შესრულება.

    

შეფასების  საგანი  და 
პროცედურები


მოსწავლეები  სხვადასხვა  კრიტერიუმებით  შეფასდებიან:
·        გაკვეთილზე  ჩართულობა
·        კითხვის  ტექნიკის  ხარისხი
·        ლექსიკურ  სავარჯიშოებზე  მუშაობა
·        ჯგუფური  მუშაობის  უნარი

საკლასო  მენეჯმენტი
რესურსები


სახელმძღვანელო :  Macmillan  English  World 4 ;  ნოუთბუქი ;  პროექტორი ,  პლაკატი .

შეფასება


განმავითარებელი (  სიტყვიერი  კომენტარი ,  რჩევა -დარიგება) .
თვითშეფასება  (  მოსწავლეებს  დავურიგებ  თვითშეფასების  ფურცელს , რომ  საკუთარი  თავი  შეაფასონ  ) .



Комментариев нет:

Отправить комментарий